Sunday, September 18, 2005 | 10:17 PM
فایرفاکس متحول شدfirefox 1.5

شرکت موزیلا برای اولین بار بعد از عرضه فایرفاکس، یا انجام تغییرات اساسی در هسته اصلی این مرورگر نسخه 1.5 آن را به صورت آزمایشی عرضه کرده است. در این نسخه سرعت مرور صفحات وب افزایش یافته و به روز شدن نرم افزار هم بسیار سریع تر شده است. در فایرفاکس 1.5 بر خلاف گذشته دیگر کاربران احتیاجی به دانلود کامل نسخه های جدید فایرفاکس ندارند و تنها Patch های کم حجم برای به روز کردن نرم افزار ارائه می شود. علاوه بر این سیستم مسدود کردن پنجره های پاپ آپ هم بسیار پیشرفت کرده و پنجره های تبلیغاتی بیشتری تشخیص داده می شود. علاوه بر این کاربران می توانند تب های مرورگر را در پنجره های مختلف به صورت آسان با استفاده از Drag and Drop تنظیم نمایند.

موزیلا در حال حاضر طراحی فایرفاکس 2.0 را هم شروع کرده و احتمالا در سال آینده آن را عرضه خواهد کرد. سال آینده با عرضه IE 7 رقابت این مرورگرها وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

اگه تا حالا از مرورگر فایرفاکس استفاده نکردین، امتحان کردنش بد نیست، چون اگه برای اولین بار تستش کنین محو سرعتش میشین و جو میگیره و برای همیشه طرفدار فایرفاکس میشه، البته بیشتر بدرد ما ایرانیا میخوره که اینترنتمون Dialup هستش، سنگ مفت گنجشک مفت، امتحانش کنین

از اینجام میتونین دانلود کنین.

1 پيام
[Anonymous Anonymous] [1:57 AM]
بلاگ نیوز به این مطلب شما لینک داد.

Post a Comment
<< صفحه‌ی اصلی

 
Bottom